Reklama
 
Blog | Jiří Bryan

Hladina kofeinu

v mém systému ne a nechce klesnout. Že já to kafe pil. Jako by nestačil včera čaj. Ten ale zbyl a já su chlapčisko šetrné. Akorát že ne k sobě. Porád. Tak si tu dořeším pár věcí.. a zalomím to až k ránu. To zas bude pátek.

Pouštím si filmy o léčbě rakoviny (Gersonův zázrak a Léčba rakoviny zevnitř) a ony nejsou jen o léčbě rakoviny. Plynule přecházím na videorozhovor s Teal Scott u dvou čilých rybiček a v duchu se peskuji, že mne nenapadlo nahrát si náš loňský rozhovor se Seanem Blackwellem. Dost velký odvaz už pro mne bylo, že jsem ho podstoupil, a kameru jsem měl raději vypnutou. I tak jsem se při tom zpotil jako.. za mlada.

Na rakovinu umřela moje babička, moje tchýně, můj otčím, naše kamarádka.. a počítám, že umřu na ni i já. I když jsem si dal už před pár lety předsevzetí, že umřu zdravý. Ale nevím.. nedávno jsem si všiml na své tváři 1. jaterní skvrny. K něčemu je to focení přece jen dobré. S rakovinou bojuje pár lidí v mém blízkém i vzdáleném okolí.. a ještě jsem si pro sebe tohle téma neuzavřel. A mám i povzbudivou zprávu: jedna naše známá si pomocí vizualizace vyhojila rakovinu děložního čípku. Už teď vím, že moje metoda to nebude.

Prý ji (rakovinu) má v sobě většina z nás a není to zas takový problém, dokud se o tom nedozvíme. A není to prý (podle některých) nepřítel. Spíš spojenec naší tělesné schránky v boji o přežití. Žít vědoměji, asi bychom ho k ničemu nepotřebovali. Umělý žlutý kvítek (prý měsíček lékařský) nekupuji od doby, kdy Kačenka překládala film Vtip/Witt, a pěstovat ho, či užívat mne dosud ani nenapadlo. Ani jsem nevěděl, že to má být měsíček. Jakkoli míněná osvěta mne zcela minula.

Reklama

Na Teal Scott ještě nikdo neumřel. A nejspíš ani neumře, protože ona říká: „Zkuste to, a když vám to nebude fungovat, tak se na to klidně vybodněte.“ Navíc ani neslibuje nesmrtelnost, pokud vím. V českých a slovenských zemích je prý Teal fenoménem a v dubnu má přiletět do Prahy. Dříve než ona objevil se v Praze billboard společnosti Teal Eye, LLC s frekvenčním obrazem.. a možná se objeví i jinde. Abych přispěl svým skromným dílem k této akci, i když sám ještě nevím, proč:

A včil mudrujme, co je v tom pro nás skryté. Podprahové ovlivňování prý nemůže fungovat tam, kde není potřeba (např. poptávka po skrytě propagovaném nápoji se projeví pouze u žíznivých). Takže už brzy budeme vědět, jak jsme na tom (jako celek i jednotlivci) s potřebou zvýšení frekvence svých vibrací. Nejde-li v této kampani o něco jiného. Třeba o jejich snížení. Máme se tedy na co těšit. Nebo ne?